Friday, December 21, 2018

Αναπολώντας την χρονιά που πέρασε (2018)




Τι χρονιά και αυτή! Μιλάω για το 2018...

Μια χρονιά που μόνο εύκολη δεν μπορείς να την ονομάσεις.

Στην Χρονογραμμή του 2018 παρέλασαν πολλά και διάφορα γεγονότα, σημαντικά και ασήμαντα, καλά και άσχημα.

Σίγουρα ήταν μια χρονιά όπου δοκιμάστηκε η αντοχή μου, η υπομονή μου και η αξιοπρέπεια μου (...αλλά πότε δεν δοκιμάστηκε;)

Αυτή η αξιοπρέπεια  δίνει συνέχεια εξετάσεις και πιστεύω πως πάντα τις κερδίζει.

Στο τέλος μια αξιοπρέπεια μένει.

 Το κύριο χαρακτηριστικό της χρονιάς είναι τα ξεκαθαρίσματα και η απομυθοποίηση ανθρώπων και καταστάσεων.

*Κρατώντας σημειώσεις για τα σημαντικότερα γεγονότα τόσο σε προσωπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο θα ήθελα να επισημάνω πως η λίστα θα συνεχίσει να ενημερώνεται μιας και το διάστημα μέχρι την Νέα Χρονιά 2019 είναι μικρό, αλλά μέσα σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα πολλά μπορεί να συμβούν!
Για τον λόγο αυτό θα σας πρότεινα να επιστρέψετε πάλι σε αυτήν την ανάρτηση για να διαβάσετε περισσότερα...νέα !
Άλλωστε και εγώ η ίδια προσπαθώ να συνθέσω ένα προσωπικό παζλ με πολλά και διάσπαρτα σημεία, από τα οποία ως δια μαγείας αναδεικνύονται τα πιο όμορφα ενώ τα άσχημα...παφ εξαφανίζονται!  





Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Kostaki (@katerina_kostaki_official) στις


Τα πιο σημαντικά γεγονότα της χρονιάς για εμένα σε προσωπικό επίπεδο είναι:
  • Η έκδοση του 8ου βιβλίου μου Η Πριγκίπισσα της Πορφύρας/The Princess of Porphyra" στο Amazon.
  • Η καθ' ολοκλήρου μεταφορά των 7  βιβλίων μου από το Createspace.com στο  Amazon (Το αγγλικό βιβλίο ποίησης Cosmic Light έχει εκδοθεί στον εκδοτικό οίκο  Xlibris Publishing απο το 2010).
  •  Το Amazon αποτελεί συν-εκδότη μου πλέον (!).
  • Η σημαντική άνοδος των followers πρωτίστως στην επαγγελματική μου σελίδα στο Facebook όσο και στο Instagram.
  •  Η γνωριμία μου μέσω Instagram με ένα ευρύτερο κύκλο συγγραφέων, ποιητών, συμβουλών, bloggers, εκδοτών κ.α. Όλοι από το εξωτερικό.
  • Συνάντηση/γνωριμία με ανθρώπους που ζουν στην τοπική κοινωνία και έχουν κοινά ενδιαφέροντα καθώς και αγάπη για τις Τέχνες και τα Γράμματα.



Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katerina Kostaki (@katerina_kostaki_official) στις





Η χρονιά όμως περιείχε και πολλά προσωπικά γεγονότα εξίσου σημαντικά, όπως:
  1. Μετακινήσεις αγαπημένων προσώπων σε άλλο χώρο.
  2. Ανακατατάξεις στον χώρο του σπιτιού, αλλά και της υπηρεσίας μου. 
  3. Επανασυνδέσεις με άτομα που είχαν απομακρυνθεί από κοντά μου για τούς γνωστούς λόγους.
  4. Απομάκρυνση από ανθρώπους που δεν αποτελούν την "μαγιά" με την οποία συν - δημιουργώ (Όλα είναι συν-δημιουργία πλέον).
  5. Η μαγιά των ανθρώπων με τους οποίους συν - δημιουργώ είναι μια ιδιαίτερη "ποιότητα" ανθρώπων, δυσεύρετη και μοναδική.
  •                            Άνθρωποι που έχουν παρακινηθεί (motivated)
  • Άνθρωποι που νιώθουν ευγνωμοσύνη (Grateful)
  • Άνθρωποι που έχουν έμπνευση (Inspired)
  • Άνθρωποι που έχουν το ίδιο σκεπτικό (Like minded people)
  • Άνθρωποι που είναι δημιουργικοί (Creative)

ΑΝΤΙΠΆΛΟΙ

Μιας και αναφέρω την δοκιμασία των αντοχών μου, θα πρέπει να συμπεριλάβω και τους αντιπάλους μου.

*Σημασία δεν έχει τι πέτυχες, αλλά ποιόν είχες απέναντι σου!
  • Ευάλωτη υγεία
  • Συμφέροντα τρίτων
  • Κλίκες
  • Ανταγωνισμός και μάλιστα κακής ποιότητας 
  • Κουτσομπολιά και κακοήθειες τρίτων 
  • Απρόβλεπτοι παράγοντες  και ξαφνικά γεγονότα, όπως οι πυρκαγιές του καλοκαιριού
  • Επιθέσεις τρίτων κακόβουλων ατόμων στο πρόσωπο μου
  • Προσπάθεια απαξίωσης του έργου μου 



Αν θεωρήσουμε ότι στην Ελλάδα το φιλότιμο, η ευγένεια και η καλοσύνη θεωρούνται αδυναμίες ίσως θα πρέπει να  προσθέσω τις παραπάνω αξίες στην λίστα με τους αντιπάλους μου, γιατί και τα τρία στοιχεία δεν εκτιμήθηκαν.

Αντιθέτως υποτιμήθηκαν από πολύ κόσμο.

Αυτό υποδεικνύει και μια αλλαγή στην συμπεριφορά μου γενικότερα.

Εάν κάποιοι δεν αναγνωρίζουν την αξία σου και δεν δείχνουν εκτίμηση και σεβασμό τότε απομακρύνονται άμεσα. 

Δεν ανήκουν προφανώς στην "ποιότητα" ανθρώπων που ανέφερα παραπάνω...





Προσωπικές μου επισημάνσεις για το 2018 που φεύγει και το 2019 που έρχεται
  1. Ότι πράττεις να σε κάνει να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου
  2. Να είσαι ειλικρινής και ακέραιος σε κάθε ενέργεια σου
  3. Να είσαι αξιοπρεπής 
  4. Να μην χάνεις την πίστη σου
  5. Να προχωράς στο μονοπάτι της ζωής μου χωρίς παρεξηγήσεις
  6. Να μην ξεφεύγεις από τον στόχο σου
  7. Να βλέπεις τις δοκιμασίες σαν προκλήσεις
  8. Να μην φοβάσαι (γενικά) να λαβαίνεις σημαντικές αποφάσεις που είναι προς όφελος σου ακόμη και αν αυτές δεν είναι αρεστές από το σύνολο των ανθρώπων.
  9. Μη ξεχνάς να παίρνεις "διαζύγιο" από ανθρώπους και καταστάσεις όταν βλέπεις ότι δεν κοιτάτε και οι δυο προς την ίδια κατεύθυνση.
  10. Να είσαι ο αυθεντικός εαυτός σου no matter what...


Όλα τα παραπάνω προϋποθέτουν μεγάλη εσωτερική δύναμη, πίστη, ενόραση και ενδυνάμωση.





Και το πιο σημαντικό κάθε απομάκρυνση, αποτοξίνωση, χωρισμός, απόσπαση, αναδιοργάνωση ΟΛΑ μα ΟΛΑ μας οδηγούν στον δρόμο της Σοφίας και του Φωτός.





Εύχομαι σε όλους τους φίλους και όλες τις φίλες (όσους πραγματικά αξίζουν αυτή την ποιότητα, γιατί η φιλία είναι μια ακόμη "ποιότητα")









ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!





Με εκτίμηση

Κατερίνα Κωστάκη
Συγγραφέας-Ποιήτρια-Θεραπεύτρια









No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...