Wednesday, March 11, 2015

Όταν ο Ρομαντισμός είναι επανάσταση (Καταθέσεις Ψυχής)

Σημείωση απο την συγγραφέα και διαχειρίστρια του μπλόγκ :Επειδή τα όμορφα πρέπει να λέγονται και οι ωραίες παρουσίες, αλλά και οι όμορφες πράξεις να παρουσιάζονται ώστε να αποτελούν ένα φωτεινό παράδειγμα για τους ανθρώπους σας παραθέτω ατόφιο το κείμενο που ανέβασα στο προφίλ μου στο Facebook.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην αγαπητή φίλη συγγραφέα Angie Raftopoulou, που με ένα καταπληκτικό μήνυμα της άνοιξε ένα ανοιξιάτικο παράθυρο μέσα στην χειμωνιά της ψεύτικης πραγματικότητας στην οποία ζούμε, για να μου θυμίσει πως ΟΛΟΙ μπορούμε να συνυπάρχουμε μέσα στον γυάλινο και εύθραυστο κόσμο μας, και ότι ο σκοπός μας είναι να μοιράζουμε την Αγάπη και το Φως που υπάρχει μέσα μας και όχι να αναλωνόμαστε σε μικροπρέπειες και ανόητους ανταγωνισμούς.Επιπλέον μου υπενθύμισε πως υπάρχουν ακόμη καλλιτέχνες-δημιουργοί που προσφέρουν χωρίς να φοβούνται μήπως στερηθούν κάτι ή στερήσουν μια σταγόνα ύπαρξης από το παραπλανητικό ΕΓΩ τους.Σε ευχαριστώ πολύ Άντζι.
"Ο αγώνας για τον άνθρωπο είναι το φως, όλα τα άλλα έπονται ενταγμένα μέσα στον μικρόκοσμό μας!Η ζωή είναι ένα όνειρο, όλοι μας είμαστε ήδη αναμνήσεις και δεν το ξέρουμε! Αν, όμως, είμαι ανάμνηση φροντίζω να είμαι φωτεινή ανάμνηση! Αυτό μόνον μέσα από τον αγώνα μπορούμε να το πετύχουμε! Δεν είσαι μόνη, δεν είμαστε μόνοι...Ευτυχώς,ακόμα υπάρχουν οι αθεράπευτα ρομαντικοί! Ο Ρομαντισμός, όμως, είναι επανάσταση! χίλια ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, για την πίστη και την αγάπη που μου χαρίζεις!"~ Angie Raftopoulou

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...