Wednesday, June 8, 2016

Πολλά πράγματα συγχωρούνται στην ζωή αλλά λίγα ξεχνιούνται


Πολλά πράγματα συγχωρούνται στην ζωή αλλά λίγα ξεχνιούνται.

Ειδικά από εμένα που έχω γίνει λιγότερο ανεκτική και περισσότερο απαιτητική από τους ανθρώπους, και επιπλέον όταν με ορισμένους έχω μοιραστεί κομμάτια της ζωής μου.
Όταν λοιπόν αυτή ή μοιρασιά των μυστικών μου και ή φιλική εκτίμηση που έδειξα στο πρόσωπο ορισμένων ατόμων, και κατά προέκταση όσα έχω ρίξει σαν σπόρο μέσα από το δημιουργικό μου έργο δεν βρίσκει ανταπόκριση στην ζωή τους, τότε αυτό και από μόνο του λέει πολλά.

Εαν αυτοί οι άνθρωποι δεν αναγνώρισαν σε εμένα ούτε την φίλη, ούτε τον δημιουργικό άνθρωπο αυτό σημαίνει ότι τα συμφέροντα και τα θέλω τους είναι πολύ μεγαλύτερα από οποιαδήποτε παρότρυνση, φιλική διάθεση, καλη πρόθεση και αξία.

Πως να εξηγήσω λοιπόν την επιλογή ορισμένων να συνδιαλλεγονται με ατομα που ουδέποτε διέθεταν όλα τα δικά μου χαρίσματα, και καλές προθέσεις και με τα οποία υπήρχαν αγεφυρωτες διάφορες μεταξύ τους.

Προφανώς το συμφέρον ρίχνει γέφυρες ακόμη και στην άβυσσο της ψυχής κάποιων ανθρώπων και γκρεμίζει ότι καλό μπορούσε να ευδοκιμήσει όπως μία καλή φιλία.

Ζούμε σε μία εποχή όπου όλα ισοπεδώνονται και οι βασιλιάδες μένουν γυμνοί.Μονο που πλέον έχουν γνώση οι φύλακες...

ΥΓ.Όσοι επιθυμούν να μείνουμε φίλοι τουλάχιστον στο φεισμπουκ ας κρατήσουν τουλαχιστον τα προσχήματα.
Αν συνεχίσουν να συνδιαλλέγονται με ανθρώπους που λειτούργησαν βλαπτικά απέναντι μου, είτε το έπραξαν λόγω αλτσχάιμερ, βλακείας ή συμφέροντος θα σβήνονται και θα μποκάρονται, και όχι μόνο από το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.
Και φυσικά ή φυσική αναπλήρωση τους θα γίνει πολυ γρήγορα. 

Ουδείς αναντικατάστατος.
‪#‎αμειλικτη‬


Κατερίνα Κωστάκη
Οραματική συγγραφέας-ποιήτρια

ACADEMY OF INNER LIGHT
http://www.academyofinnerlight.net
http://www.twitter.com/katerinakostaki 
http://www.youtube.com/user/katerinakostaki1966
  

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...