Wednesday, March 21, 2012

Επιστήμη και Τέχνη στον Χωροχρόνο/Science and Arts within Time-Space



Παγκόσμια Ημέρα σήμερα ,21 Μαρτίου 2012, αλλά θεωρώ απαραίτητο να υπενθυμίσω οτι εμείς οι καλλιτέχνες, θεραπευτές και θεραπαινίδες της ψυχής ,του μυαλού αλλά και του σώματος ,γιορτάζουμε την Ποίηση κάθε μέρα.


Οι γιορτές κατοικούν στην αναγεννησιακή καρδιά μας και διατηρούνται αναλλοίωτες στον χώρο και τον χρόνο .


Επέλεξα λοιπόν να ανεβάσω ένα μικρό βίντεο με απαγγελία ποιημάτων μου απο την αγαπημένη φίλη,ηθοποιό και σκηνοθέτιδα Μαριάννα Καστανία ,στην Ημερίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαρτίου 2012.


Τα ποιήματα ανήκουν στο βιβλίο ποίησης μου "Συμπαντικό Φως", το οποίο όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε έχει μεταφραστεί και εκδοθεί στα αγγλικά ως Cosmic Light  απο τον εκδοτικό οίκο XLIBRIS PUBLISHING .


Επιφυλλάσομαι να αναρτήσω όλο το υλικό ,φωτογραφίες ,βίντεο και το κείμενο μου απο την Ημερίδα στην οποία μου έγινε πρόταση και είχα την τιμή να είμαι εισηγήτρια .

Για εμένα προσωπικά ήταν μια τεράστια έκπληξη (αν και δεν υπάρχουν πια εκπλήξεις
 παρά μόνο συγχρονικότητες ...), γιατί συνάντησα καταπληκτικούς ανθρώπους 
τόσο απο τον χώρο της Επιστήμης όσο και απο τον χώρο της Τέχνης.


Προς το παρόν απολαύστε το βίντεο με τα ποιήματα μου ,αλλά μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε τον Ραδιοφωνικό Σταθμό των Πλειάδων στον οποίο θα μπορείτε να με ακούτε κάθε Κυριακή βράδυ απο τις 08:00 ως τις 09:00 μμ στην εκπομπή "Το Φως της Αυγής".


RADIO PLEIADES STATION




No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...