Tuesday, April 4, 2017

Ξεκινώντας εκ νέου συνεργασία με το ThinkingPeople.gr




Έχει ήδη περάσει ένας χρόνος και κάτι παραπάνω από τότε που ανάρτησα στο blog μου ένα ακόμη βιωματικό μου κείμενο με τίτλο «Μια Προσωπική Αποκάλυψη και η Συν-Δημιουργία» (όσοι δεν το έχετε διαβάσει μπορείτε να το διαβάσετε 👉 εδώ ).

Στο συγκεκριμένο κείμενο/άρθρο αναφέρομαι στα βιώματα που έχω αποκτήσει μέσα από τη συνδιαλλαγή μου με το Facebook και τις διάφορες ομάδες του ή μεμονωμένους φίλους/φίλες, τους οποίους/οποίες τυχαίνει να μην έχω συναντήσει.

Είναι φίλοι εξ αποστάσεως, αλλά τόσο σημαντικοί για εμένα όσοι και εκείνοι τους οποίους συναντώ συχνά.


Στο  ίδιο κείμενο αναφέρομαι και στις απρόσμενες ευκαιρίες που εμφανίζονται στην ζωή μου σαν μικρά θαύματα, σχεδόν πάντα μετά  κάποια «τυχαία» επίθεση, που παρουσιάζεται στον χώρο που δρω.

«Κάθε φορά που αντιμετώπιζα την ειρωνεία και την άρνηση των συνανθρώπων μου πάντα ερχόταν -κατά περίεργο τρόπο- μια αναπάντεχη πρόσκληση, ένα μήνυμα, ένας καλός λόγος ή μια πρόταση συνεργασίας από ανθρώπους, που ενώ βρίσκονταν δεκάδες ή και χιλιάδες μίλια μακριά διέκριναν την αγάπη μου για την γνώση και την προσπάθεια μου να αφυπνίσω την ανθρωπότητα».


Έτσι λοιπόν συμβαίνει και τώρα, ίσως από μια κοντινότερη απόσταση 😉 αλλά δεν παύει να είναι μια απροσδόκητη πρόταση από το πουθενά.

Μια παλιά και γεμάτη ευλογίες  συνεργασία αναγεννιέται απροσδόκητα και αυτό με χαροποιεί αφάνταστα.

Δεν είναι άλλη παρά η επανασύνδεση μου με την ιστοσελίδα  Thinkingpeople.gr

Η συνεργασία μου με αυτό το δυναμικό και διαδραστικό περιοδικό ξεκίνησε με ένα απόσπασμα από το βιβλίο μου Συμπαντικά Ειδύλλια τον Οκτώβριο του 2015, και συνεχίστηκε με τρία ακόμη άρθρα μου:

Σήμερα, μετά από ενάμιση χρόνο έχω την τιμή να σας ανακοινώσω ότι το Thinkingpeople.gr επιστρέφει δυναμικά με όραμα και νέες καινοτόμες ιδέες 👌.

Σε αυτό το comeback ή ακόμη καλύτερα restart είχα την τιμή να δεχτώ πρόσκληση συμμετοχής, ώστε μαζί με την αρχισυντάκτρια Κα Τίνα Μιχαηλίδου, τον Νίκο Γινάργυρο καθώς και την συντακτική ομάδα του περιοδικού να δώσουμε μια δημιουργική διάσταση και να οδηγήσουμε το ThinkingPeople.gr  να γίνει ένα δυναμικό και αναγνωρίσιμο ηλεκτρονικό περιοδικό  μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

👉 Στη νέα σελίδα μου στο Thinkingpeople.gr  μπορείτε να διαβάσετε το ολοκαίνουργιο βιογραφικό  μου (και νέα φωτογραφία μου 👸 ), και πολύ σύντομα θα διαβάσετε και το νέο μου άρθρο 👍.

Τι σημαίνει για εμένα το Thinkingpeople.gr ;

Είμαι ευγνώμων. Το thinkingpeople.gr βοήθησε να αναδυθούν αναμνήσεις, αρώματα και φωτεινές ιδέες από ένα μαγικό ευλογημένο ελληνικό νησί που θυμίζει μία απέραντη ζεστή αγκαλιά αγάπης, ελπίδας και φωτός. Το ταξίδι μου σε αυτό το νησί, σε αυτό τον προορισμό αρχίζει τώρα… Ανεπανάληπτος και απροσδόκητος ο προορισμός, αλλά εκείνο που εν τέλει αξίζει είναι το ταξίδι. Γεμάτο προσμονή, εμπειρίες και μία γλυκιά γεύση δικαίωσης. Με αγάπη Κατερίνα.( Κατερίνα Κωστάκη/Katerina Kostaki )”.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Νίκο Γυνάργυρο και την Τίνα Μιχαηλίδου για την υπέροχη πρόταση συνεργασίας, την στήριξη και εμπιστοσύνη που δείχνουν καθημερινά για το έργο μου, αλλά και τον απαράμιλλο επαγγελματισμό που διαθέτουν γι αυτό το νέο ξεκίνημα. 


 Κατερίνα Κωστάκη/Katerina Kostaki
Οραματική συγγραφέας-ποιήτρια-θεραπεύτρια



 💕💕💕
📖*Το editorial έχει ήδη αναρτηθεί και μπορείτε να το διαβάσετε 👉εδώ.
🌞*Δηλώστε οτι σας αρέσει η επίσημη σελίδα του Thinkingpeople.gr στο Facebook.com 👉εδώ.

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...