Tuesday, January 12, 2016

Είμαι Ευγνώμων...της Κατερίνας Κωστάκη

 *Εικόνα της Ελένης Βασιλείου Αστερόσκονη

Είμαι Ευγνώμων για τους φίλους και φίλες με τους οποίους διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας και δεν έστρεψαν το βλέμμα τους αλλού, για εκείνους που στάθηκαν με αγάπη και στοργή στο έργο μου, για όσους προθυμοποιήθηκαν να με στηρίξουν στο έργο και τον στόχο μου, σε όσους ακολούθησαν τις φωτεινές φωνές τους και οχι τους δαίμονες τους και μοιράστηκαν/μοιράζονται τις στιγμές τους, τον χρόνο τους, την σκέψη τους μαζί μου.
Είμαι Ευγνώμων για εκείνους που παρέμειναν δίπλα μου ενω οι "κακές γλώσσες" τους παρότρυναν να λοξοδρομήσουν, σε όσους παρακολούθησαν τον λόγο μου και εκτίμησαν την ειλικρίνεια μου, σε όσους πίστεψαν σε εμένα και στις αξίες μου.
Είμαι Ευγνώμων για τους φίλους /φίλες που στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και δεν ενέδωσαν στην ζήλεια και τον φθόνο, στον αθέμιτο ανταγωνισμό και στην μικροπρέπεια, εκείνους που σαν Γήινοι Άγγελοι με συμβουλεύουν με ανιδιοτέλεια και υπομονή και δέχονται τις μικρές αδυναμίες μου.
Είμαι Ευγνώμων για όλους εσάς που αποτελείτε το μεγαλύτερο θησαυρό στην ζωή μου.

Με Αγάπη και Φως
Katerina Kostaki

ACADEMY OF INNER LIGHT 
http://www.facebook.com/authorkaterinakostaki 

*Read this text in english language here


ΒΙΒΛΙΑ


ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ

Support independent publishing: Buy this e-book on Lulu.

 ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΦΩΣ

Support independent publishing: Buy this e-book on Lulu.



No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...