Thursday, October 5, 2017

CLUB FOR UNESCO ARTS-LITERATURE AND SCIENCE OF GREECE-EXECUTIVE BOARD MEMBER


Αγαπητοί φίλοι και φίλες θα ήθελα να μοιραστω μαζί σας καλά νέα.😉
Μου δόθηκε η τιμή να οριστώ ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου για την UNESCO Τέχνης, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος. 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Κυρία Νίνα Διακοβασίλη, Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου, για την τιμή και την χορηγηθείσα ευκαιρία να υπηρετήσω τα ιδανικά του Ομίλου για την UNESCO και να επεκτείνω τις γνώσεις μου σε θέματα που άπτονται τις τέχνες, λογοτεχνία, ποίηση και επιστήμη.
Είμαι ευγνώμων γι΄ αυτήν την υπέροχη ευκαιρία και γεμάτη με ταπεινότητα για την εμπιστοσύνη της στις ικανότητες μου.
Υπόσχομαι να συνεχίσω πράττοντας την καλύτερη εργασία κάθε στιγμή.
Σε ευχαριστώ που πίστεψες σε εμένα.



Dear friends I would love to share with you good news 😀😃
I am honoured to be appointed as an Executive Board Member to the Club for UNESCO Arts, Literature and Science Greece. 
I would like to thank Mrs Nina Diakovasili, Chairman of the Club's Executive Board, for the honor and granted opportunity to serve the ideals of the Club for UNESCO and expand my knowledge in issues related to arts, literature, poetry, and science. 
I am grateful for this wonderful opportunity and humbled by her confidence in my abilities. I promise to continue doing my best work at all times.Thanks for believing in me.

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...