Tuesday, January 27, 2009

Πληροφορίες σχετικά με τον διαδικτυακό χώρο “ ENDLESS JOURNEY ”


*Ενημέρωση: Η παρακάτω ανάρτηση έγινε το 2009, και κατά συνέπεια έχουν ήδη γίνει αλλαγές τόσο στην εν λόγω ιστοσελίδα,όσο και στο δίκτυο.
Το δίκτυο ENDLESS JOURNEY απο το 2010 αντικαταστάθηκε  απο το ACADEMY OF INNER LIGHT (NETWORK), και επίσημη ιστοσελίδα θεωρείται ο παρακάτω σύνδεσμος : http://www.academyofinnerlight.net 

Βέβαια ο σύνδεσμος http://www.endless-journey.gr/ λειτουργεί ακόμη με αναδιαβίβαση στην νέα ιστοσελίδα.





Πληροφορίες σχετικά με τον διαδικτυακό χώρο “ ENDLESS JOURNEY ”
( http://www.endless-journey.gr/ ) και το νέο βιβλίο μου


Μπορείτε να διαβάσετε την νεοεκδοθείσα ποιητική μου ανθολογία με τίτλο "Συμπαντικό Φως" στο παρακάτω σύνδεσμο:


Καθώς και το μυθιστόρημα μου : « Το ταξίδι της ζωής φέρνει ελπίδες »

Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο της παρουσίασης του συγκεκριμένου βιβλίου μου (26/11/2008 ) μαζί με ορισμένες φωτογραφίες μου από την συγκεκριμένη παρουσίαση :




Επίσης έχει δημιουργηθεί βιβλίο επισκεπτών, όπου μπορείτε να καταθέσετε τα μηνύματα σας και τα σχόλια σας σχετικά με την δημιουργική μου προσπάθεια και έργο.



*Αλλαγές έγιναν και στα links:



Τέλος προστέθηκαν σελίδες στην αγγλική έκδοση του συγκεκριμένου διαδικτυακού χώρου .

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...