Thursday, November 19, 2009

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ


1.Είμαι κανάλι της δημιουργικότητας του Θεού και η δουλειά μου οδεύει προς το καλό.

2.Τα όνειρα μου προέρχονται από το Θεό και ο Θεός έχει την δύναμη να τα πραγματοποιήσει.

3.Θα καθοδηγηθώ,δημιουργώντας και ακούγοντας.

4.Η δημιουργικότητα είναι θέλημα του Δημιουργού για μένα.

5.Η δημιουργικότητα μου θεραπεύει εμένα και άλλους

6.Μου επιτρέπει να φροντίζω και να κανακεύω τον καλλιτέχνη μου.

7.Η Δημιουργικότητα μου θα ανθίσει με την χρήση λίγων απλών εργαλείων.

8.Με την δημιουργικότητα μου υπηρετώ τον Θεό.

9.Η δημιουργικότητα μου με οδηγεί πάντα στην αλήθεια και την αγάπη.

10.Η δημιουργικότητα μου με οδηγεί στη συγνώμη προς τους άλλους και προς τον εαυτό μου.

11.Υπάρχει ένα θεϊκό σχέδιο καλοσύνης για μένα.

12. Υπάρχει ένα θεϊκό σχέδιο καλοσύνης για το έργο μου.

13.Καθοδηγούμε καθώς ακούω με προσοχή τον εσωτερικό μου δημιουργό.

14.Καθώς ακούω με προσοχή την δημιουργικότητα μου οδηγούμε προς τον δημιουργό μου.

15.Είμαι πρόθυμος να δημιουργήσω.

16.Είμαι πρόθυμος να μάθω να αφήνω τον εαυτό μου να δημιουργεί.

17.Είμαι πρόθυμος να αφήνω τον Θεό να δημιουργεί μέσα από εμένα.

18.Είμαι πρόθυμος να προσφέρω υπηρεσία την δημιουργικότητα μου.

19.Είμαι πρόθυμος να βιώσω την δημιουργική μου ενεργεία.

20.Είμαι πρόθυμος να χρησιμοποιήσω τα δημιουργικά μου ταλέντα.


Απο το βιβλίο "Ο δρόμος του καλλιτέχνη" της Julia Cameron

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...