Saturday, June 16, 2012

Γιατί ο κύκνος δεν θα γίνει ποτέ λύκος ή πρόβατο-© ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΩΣΤΑΚΗ



Σήμερα είχα μια μικρή έκπληξη ανοίγοντας τον λογαριασμό μου στο Linkedin.

Ο συγκεκριμένος ιστότοπος είχε μπλοκάρει προσωρινά την εφαρμογή αποστολής προσκλήσεων, απλά δεσμεύοντας με να χρησιμοποιήσω το email των παραληπτών.

Καλά μέχρι εδώ, γιατί απλούστατα το εν λόγω μπλοκάρισμα έσβησε με ενα κλίκ πάνω στην ένδειξη οτι γνωρίζω τους κανονισμούς του Linkedin.

Είναι φυσικό για έναν ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης να προστατεύει τα μέλη του από παρείσακτους ή εισβολείς!

Ήδη έχω δραστηριοποιηθεί αρκετά σε αυτούς τους χώρους, για να γνωρίζω πως λειτουργούν, αλλά το ίδιο καλά για να γνωρίζω και πως αντιδρούν οι άνθρωποι απέναντι σε κάτι νέο και διαφορετικό.

Βέβαια η δημιουργικότητα δεν είναι κάτι νεο στην ανθρώπινη ύπαρξη.

Δημιουργοί άνθρωποι πάντα υπήρχαν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν.


Όταν όλοι λειτουργούν σαν πρόβατα ή σαν λύκοι , το να είσαι κύκνος στην γαλάζια λίμνη ε...είναι κάτι διαφορετικό.

Για ποιό λόγο;



Μα φυσικά ένας λευκός κύκνος μπορεί να κολυμπά στα καθαρά, βαθειά νερά της λίμνης, να κοιμάται στις δροσερές φυλλωσιές, να πετάει ψηλά  πάνω απο τις στάνες και τα οχυρά των λύκων και να τους βγάζει την γλώσσα περιπαιχτικά (αν και δεν χρειάζεται...).

Ένας κύκνος θα ζευγαρώσει  με έναν κύκνο (έστω και αν είναι μαύρος ), αλλά θα διατηρήσει την διαφορετικότητα του μέσα στην ζούγκλα.

Ο κύκνος θα παραμείνει κύκνος, ενώ τα πρόβατα όταν δούνε εξουσία, ως συνήθως μετατρέπονται σε  λύκους, ενώ οι λύκοι όταν δεν έχουν τι να φάνε δηλ. τα πρόβατα, τρώνε ο ένας τον άλλον.

Μιας και ζω χρόνια ανάμεσα σε πρόβατα που βελάζουν μπεεε, και λύκους που λειτουργούν κατά βάθος σαν πρόβατα, αλλά επειδή ούτε στην στάνη, ούτε και στα λημέρια των λύκων  μπήκα,αποφάσισα να μείνω κύκνος, και ας με κορόιδευαν (και συνεχίζουν να κοροϊδεύουν  οι άλλοι) σαν ασχημόπαπο.




Τώρα μιας και μιλάμε για το Linkedin, ο χώρος αυτός όπως και τόσοι άλλοι, δεν είναι παρά ο μικρόκοσμος του μακρόκοσμου.

Οσοι πάτησαν το I don't know είναι εκείνοι που πράγματι δεν γνωρίζουν, αλλά βασικά δεν θέλουν να μάθουν.

Απλά θα ήθελα να επισημάνω οτι εαν κάποιοι που δεν σε έχουν συναντήσει παρότι δουλεύεις στον ίδιο χώρο δεν σε αναγνωρίζουν ή δεν ψάχνουν να ρωτήσουν για εσένα, τι να πω και για εκείνους, που ενω δουλεύουν μαζί σου εδω και χρόνια και μάλιστα στον ίδιο χώρο εργασίας  για οκτώ καθημερινές ώρες, κάνουν οτι δεν σε ξέρουν;

Είναι αυτή η παραμόρφωση της Ελληνικής κοινωνίας, και η  έλλειψη γνώσης ενός κόσμου, που καθημερινά εκφυλίζεται σε...ζόμπι ;





Καθόλου τυχαίο βέβαια, γιατί οι περισσότεροι έχουν ευεργετηθεί απο την καλή μου πρόθεση, αλλά...

 "Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός παρά του ευεργετηθέντος αχαρίστου." Ηράκλειτος


Θα μπορούσα εδω και χρόνια να εχω δημοσιοποιήσει την ζωή μου και τα όσα όμορφα και άσχημα έχω βιώσει σε πολλούς διαφορετικούς τομείς της ζωής μου, να κάνω δηλαδή την ζωή μου σαπουνόπερα και να την πουλήσω, όπως κάνουν τόσοι και τόσοι άλλοι δημιουργοί και οχι μόνο.


Θα μπορούσα να γράψω τόνους βιβλία με το πόσο αγωνίστηκα για να φθάσω ως εδώ χωρίς να χρησιμοποιήσω δεκανίκια ή σάπιες σανίδες στην καλύτερη περίπτωση, και στην χειρότερη χωρίς να προσδεθώ στο άρμα κάποιων ομάδων ή κυκλωμάτων αναγκαζόμενη να δουλεύω για άλλους, αλλά όχι για εμένα, γιατί πολύ απλά...δεν θα ήμουν κύκνος,αλλά λύκος ή πρόβατο!!

Δεν συντρέχει κανένας λόγος να ξεπουλήσω οτιδήποτε, γιατί οι εποχές έχουν αλλάξει ως ενα σημείο, δηλαδή την τεχνολογική εξέλιξη, και τα νέα φθάνουν γρήγορα,γρηγορότερα από ότι παλιότερα, αλλά δεν έχουν αλλάξει σε ένα σημείο : οι άνθρωποι διψούν για να μαθαίνουν για τον διπλανό τους, για το τι γίνεται στην κοινωνία τους.

Αυτό είναι ενα ατού, γιατί αφήνω στους ανθρώπους να ανακαλύψουν ποιά είναι η πραγματική Κατερίνα Κωστάκη, πέρα απο τα βιβλία, τα ποιήματα και τα άρθρα μου, την Κατερίνα  που κάποιοι δεν ήθελαν και δεν θέλουν να μάθουν.


Το  απίστευτο είναι πως ενώ οι άνθρωποι που υποτίθεται αποτελούν το περίγυρο μου ζουν σε μια απίστευτα βαθιά άρνηση σχετικά με το έργο μου, και δεν συμμετέχουν καν στις εκδηλώσεις και παρουσιάσεις μου, ο αριθμός των μελών στις σελίδες μου αυξάνεται ραγδαία, όπως και τα μηνύματα θαυμασμού προς το έργο μου.





Μακρινοί επισκέπτες του δικτύου μου (Academy of Inner Light), της προσωπικής μου ιστοσελίδας, της σελίδας μου στο Facebook, Twitter, Youtube Channel κ.α. δεν παραλείπουν να με συγκινούν με τα όμορφα σχόλια τους.

Ξέρετε γιατί;

Γιατί δεν φοβούνται την Δημιουργία.

Όταν η Δημιουργία γίνεται εχθρός...τότε και η κοινωνία μας γεμίζει απο αχάριστους, αδιάφορους λύκους και λυκόπουλα, ή φοβισμένα πρόβατα, που τρέμουν να πλησιάσουν αυτόν που δημιουργεί, γιατί εκπροσωπεί αυτό που πάντα θα ήθελαν να είναι (αλλά δεν είναι).

Ενα εχω να πω ... ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αγαπάει και τον νοικοκύρη.

"Οι Δημιουργικοί άνθρωποι δεν φοβούνται κανέναν, γιατί έχουν φτερά στην πλάτη τους και πετάνε και εκεί που φτάνουν τα μίση και τα πάθη του κοσμάκη δεν μετράνε".


Οραματική συγγραφέας-ποιήτρια-λογοτέχνιδα

Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΚΗ ΣΤΟ ΑΜΑΖΟΝ:https://www.amazon.com/Katerina-Kostaki/e/B005VBDUI2/ref=dp_byline_cont_book_1#





*Αστερισμός του Κύκνου


No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...