Monday, February 23, 2015

Shop Now Application available on Facebook - Εφαρμογή Shop Now διαθέσιμη στο Facebook


"Shop Now" is a new app available on professional pages on Facebook used by visitors of each page to purchase books and oher stuff.
In my case, someone might use this button (  next to the 'like " button ) to visit my official webpage (opens on  Windows 7, 8, 8.1 and Google Chrome ) aka "Academy of Inner Light" http://www.academyofinnerlight.net and purchase my books.
Note:It takes a few seconds for the webpage to fully open.Then take a look at the carousel with my books and click at each one.They open to  new links which are the publishing houses with the assistance of which I self-published them (XlibrisPublishing.com and Lulu.com). 

Visit Now my Professional Page on Facebook as well as my Cosmic Light Page and The Angels Planet Page.Like and share at will!

Το κουμπί "Shop Now" είναι μια εφαρμογή η οποία είναι διαθέσιμη τώρα στις επαγγελματικές σελίδες του Facebook  και χρησιμοποιείται από τους επισκέπτες της κάθε σελίδας για να αγοράσουν βιβλία και άλλο υλικό.
Στην περίπτωση μου, κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτό το κουμπί (είναι δίπλα στο κουμπί "Μου αρέσει" ) για να επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα μου (Ανοίγει σε Windows 7, 8 , 8.1 & Gogle Chrome )  δηλαδή την Ακαδημία του Εσώτερου Φωτός (Academy of Inner Light ) http://www.academyofinnerlight.net  και να αγοράσει τα βιβλία μου.
Σημείωση: Χρειάζονται λίγα δευτερόλεπτα για την ιστοσελίδα ώστε να ανοίξει πλήρως. Μετά κοιτάξτε στο καρουσέλ με τα βιβλία μου και πατήστε πάνω στο καθένα.Ανοίγουν σε νέους συνδέσμους που είναι οι εκδοτικοί οίκοι με την βοήθεια των οποίων αυτο-έκδοσα τα βιβλία μου ((XlibrisPublishing.com and Lulu.com). 

Επισκεφτείτε την επαγγελματική μου σελίδα στο Facebook καθώς και την σελίδα του Cosmic Light ( Συμπαντικό Φως ) & The Angels Planet (Ο Πλανήτης των Αγγέλων).Δηλώστε οτι σας αρέσει και κοινοποιήστε κατά βούληση!

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...