Sunday, November 15, 2009

ΚΩΔΙΚΑΣ BUSHIDO




Δεν έχω γονείς.

Ο Ουρανός και η Γη είναι οι γονείς μου.


Δεν έχω Θεία δύναμη.

Η υπακοή είναι τα μέσα μου.


Δεν έχω μαγική δύναμη.

Η εσωτερική δύναμη είναι η μαγεία μου.


Δεν έχω ζωή ούτε θάνατο.

Το αιώνιο είναι η ζωή και ο θάνατός μου.


Δεν έχω σώμα.

Η ανδρεία είναι το σώμα μου.


Δεν έχω μάτια.

Η αστραπή είναι τα μάτια μου.

Δεν έχω αυτιά.

Η ευαισθησία είναι τα αυτιά μου.


Δεν έχω μέλη.

Η ταχύτητα είναι τα άκρα μου.


Δεν έχω σκοπούς.

Η ευκαιρία είναι οι σκοποί μου.


Δεν έχω θαύματα.

Το (πεπρωμένο) Kάρμα είναι το θαύμα μου.


Δεν έχω αρχές.

Οι αρχές μου είναι η προσαρμοστικότητα σε όλα τα πράγματα.


Δεν έχω φίλους.

Ο Νους είναι ο φίλος μου.



Μετάφραση απο τον κώδικα Bushido (samurai)απο τον πολύ καλό φίλο Κωνσταντίνο

Πηγή: http://poems.pblogs.gr/kwdikas-bushido.html

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...