Tuesday, January 12, 2010

Η Αλκυώνη πιο κοντά στην Γη



Θα τα καταφέρω ,και όλα θα γίνουν τόσο όμορφα…
Εδώ …ή στην Αλκυώνη.

Μπορεί να έρθει ….

Η Αλκυώνη πιο κοντά στην Γη!

Γι’ αυτό δεν ήρθα εδώ;Αυτός δεν είναι ο σκοπός μου;

Ο Θεός δεν με εγκατέλειψε ποτέ , ούτε λεπτό...Γιατί απλά ο Θεός ζει μέσα μου, και για πάντα.

«Δώσε μου Θεέ μου την Δύναμη να υλοποιήσω τα όνειρα μου.Βοήθησε με. Γνωρίζω ότι είσαι πάντα δίπλα μου , κατοικείς μέσα στην καρδιά μου» .

«Ποτέ μην αφήσεις ένα λεπτό να πάει χαμένο στην ζωή σου χωρίς δημιουργία ,γιατί αυτό το λεπτό είναι που σε φέρνει πιο κοντά στο Θεό!




Μέσα στην καρδιά σου οι σκέψεις είναι σύννεφα που τρέχουν.Ακολούθησε τες και θα φτάσεις στο πιο μακρινό αστέρι. Εκεί όπου θα επιστρέψεις κάποια μέρα νικήτρια και όχι ηττημένη, όπως εσύ πιστεύεις.


Μπορεί όμως το αστέρι να έρθει πιο κοντά στην Γη , έτσι ώστε απλώνοντας το χέρι σου να το αγγίξεις.
Έτσι απλά …να σαν πέταγμα της πεταλούδας , σαν το φτερούγισμα του μικρού πουλιού .
Είδες …ήταν τόσο εύκολο! Πόσο εύκολο…αλήθεια!»


…και μετά έκλαψε…


Copyright Κατερίνα Κωστάκη


Μικρές ιστορίες


Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο εδω

No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...