Thursday, July 26, 2018

Καταστροφικές φωτιές στην Αττική και άλλα παράδοξα φαινόμενα



Συνήθως όταν μιλάω για θεωρίες συνωμοσίας και άλλα μετα - φυσικα φαινόμενα δέχομαι άρνηση και χλευασμό από την πλειονότητα των συνανθρώπων μου.
"Εσύ όλα στην μεταφυσική τα ρίχνεις!".
Γι αυτό το λόγο αυτά τα ζητήματα τα εκθέτω σε κατ' ιδίαν συζητήσεις η στην κλειστή ομάδα μου εδώ στο Facebook.
Δεν μπορώ όμως να μην γράψω αυτά που είδα και βίωσα (και ορισμένα τα κατέγραψα με το κινητό) χθες από την Σαλαμίνα στην οποία βρίσκομαι για ολιγοήμερες διακοπές.
Το μυαλό μου βέβαια ήταν ακριβώς απέναντι στην Κινέτα στην οποία έχω το δικό μου σπίτι και κήπο από το 1969 (!). 
Γνωρίζω αυτή την περιοχή από τότε που ήμουν 3 ετών.
Έχω περπατήσει σχεδόν κάθε γωνιά, έχω σκαρφαλώσει στα Γεράνεια Όρη μαζί με γείτονες και γειτονόπουλα όταν τότε γύρω από το δικό μας σπίτι υπήρχαν μόνο πέντε σπίτια.
Χτίζαμε σπιτάκια πάνω στις χαρουπιές και δεν φοβόμαστε να γυρνάμε έξω στους αγρούς γιατί τότε δεν κινδυνεύαμε από κανέναν και τίποτα.
Τα πρόβατα από τις δεκάδες στάνες περνούσαν μέσα από τα οικόπεδα μας!
Στην περιοχή κοντά στο βουνό υπήρχαν καλλιεργήσιμες εκτάσεις.
Μετά άρχισε η αλλοίωση τόσο του τοπίου όσο και των ανθρώπων.
Κόντρες, φαγωμάρα, ζήλιες, κουτσομπολιά, κακοήθειες.
Οι παλιότεροι πέθαναν οι νέοι μεγάλωσαν.
Η αποξένωση μεγάλωσε ακόμη περισσότερο τόσο που εμείς οι λιγοστοί ονειροπολοι γίναμε γραφικοί.
Αυτό που είδα χθες από την μεριά του Αιαντείου δεν ήταν κάτι συνηθισμένο.
Έμοιαζε με το μανιτάρι μιας έκρηξης ατομικής βόμβας μεγατόνων.
Οι δε άνεμοι ήταν τέτοιας ισχύος που δεν μπορούσαν να ελεγχθούν και βασικά δεν έχουμε ξαναζήσει τέτοιους ανέμους και στις δύο πλευρές (Κινετα-Σαλαμινα).
Ο άνεμος άλλαζε ταχύτητα και κατεύθυνση.
Οι δήθεν πραγματιστές-λογικοί-προσγειωμένοι θα πουν ότι έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα.
Ας το σκεφτούν καλύτερα και ας το ψάξουν βαθύτερα.
Η άγνοια σκοτώνει.Η γνώση είναι δύναμη.
Στην Σαλαμίνα είχαμε μια μικρής αξίας οικονομικής απώλεια...μας έσπασε η 50 χρόνων ροδιά φορτωμένη με ρόδια.Η απώλεια είναι περισσότερο συναισθηματική.
Μπροστά στην απώλεια τόσων ανθρώπων και την οικολογική καταστροφή δεν είναι τίποτα.
Τίποτε δεν είναι τυχαίο αλλά μην περιμένετε να σας το πουν.
Στην τηλεόραση θα σφάζονται και θα λένε παραπλανητικές αοριστίες για τους ευνόητους λόγους.
Οι πολιτικοί θα παίζουν το παιχνίδι του συστήματος για τους εξίσου ευνόητους λόγους.
Μέχρι να ξεχαστούν όλα γιατί όλα ξεχνιούνται γρήγορα.
Ίσως πλέον να χρειαστεί ο καθένας να κάνει την δική του έρευνα και εσωτερική αναζήτηση.
Άλλωστε όλες οι καταστροφές πάντα εκεί οδηγούν...στο να αλλάξουμε ατομικά και συλλογικά.
Μαζί με τα συλλυπητήρια μου στις οικογένειες των θυμάτων στέλνω τις ευχές μου για μια πιο ουσιαστική αλλαγή και συνειδητοποίηση των ευθυνών μας απέναντι στις εθνικές τραγωδίες.



No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...