Thursday, June 10, 2021

ACADEMY OF INNER LIGHT: Αναδίπλωση της Πραγματικότητας και Μεταμόρφωση




Ο χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα για όλους μας και ειδικά για όσους λάβει το Βάπτισμα της Αφύπνισης ακόμη περισσότερο. 
Γνωρίζω πως έχω αρκετό καιρό να γράψω σε αυτό το μπλόγκ, αλλά και στο παλιότερο και πιο επισκέψιμο μπλόγκ μου το ENDLESS LIFE JOURNEY,αλλά και στο σχετικά νεότερο ACADEMY OF INNER LIGHT BLOG όπως και το να μιλήσω πλέον ανοικτά με λαιβ εκδηλώσεις. 
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η δραστηριότητα μου έχει περιοριστεί ή σταματήσει το αντίθετο μάλιστα. 
Όλο αυτό το διάστημα έχω δραστηριοποιηθεί αφάνταστα σε διάφορους χώρους του διαδικτύου και οχι μόνο με διαφορετική θεματολογία απο οτι είχα μέχρι τώρα, μιας και η προοπτική μου είναι να ασχοληθώ με θέματα που για χρόνια είχα εγκαταλείψει ή δεν είχα καν μελετήσει. 
Για πολλά χρόνια ασχολήθηκα με το μεταφυσικό και εκείνο με την σειρά του ασχολήθηκε μαζί μου υπερ του δέοντος (!) και οχι πάντα με τον καλύτερο τρόπο, και τι περίεργο το ίδιο συνέβη με την πραγματικότητα (ή μια σειρά απο πραγματικότητες…) στην οποία ζω. 
Τα πράγματα δεν ήταν πάντα όπως θα ήθελα να είναι και οι άνθρωποι σε μεγάλο ποσοστό το ίδιο απρόβλεπτοι (απλοική έκφραση θα έλεγα). 
 Γενικά η ζωή μου κύλησε μέσα απο χαραμάδες όπως ακριβώς έγραψα το 2008 στο ποίημα μου στο βιβλίο "Συμπαντικό Φως". 
Ήταν μια ζωή γεμάτη…πολύ γεμάτη απο όλα και όταν λέω απο όλα το εννοώ!
Για πολλά χρόνια ήμουν εγκλωβισμένη μέσα στο Λαβύρινθο του Μάτριξ με ανθρώπους και καταστάσεις που δεν έδειξαν τον παραμικρό σεβασμό, εκτίμηση, αναγνώριση, ηθική απέναντι μου και σαν αντίγραφο καρμπόν ο ένας με τον άλλον δήλωναν την αρνητική τους διάθεση και την απειλητική τους προσέγγιση απέναντι μου.
Πίστευα και ήταν λάθος μου οτι οι άνθρωποι αυτοί θα άλλαζαν στο παραμικρό, γιατί πάντα κρατάω την Ελπίδα οτι οι άνθρωποι λόγω της Ελεύθερης Βούλησης μπορούν να αλλάξουν αλλά κάθε φορά η πραγματικότητα με επιβεβαιώνει με έμφαση οτι αυτό δεν γίνεται.
Δυστυχώς οι άνθρωποι που γεννιούνται με άρνηση, με κακία, με ζήλεια, με φθόνο... δηλαδή με τον αρνητικό σπόρο μέσα τους δεν μπορούν να αλλάξουν.
Όπως εχω αναφέρει (νομίζω σε κάποια εκπομπή μου ΟΝΕΙΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ RELOADED ) ο καλός άνθρωπος μπορεί να γίνει κακός, αλλά ο κακός δύσκολα αλλάζει.
Το βλέπω καθημερινά γύρω μου...
Κάτι όμως που δεν μπορούσα να αντιληφθώ χρόνια πριν και το αντιλήφθηκα τα τελευταια χρόνια είναι πως όλες οι καταστάσεις οι αρνητικές μαζί με τους αντίστοιχους αρνητικούς ανθρώπους μπορούν να αναδιπλωθούν μέσα στο πλέγμα του χρόνου και να μπουν στο χρονοντούλαπο οχι της Ιστορίας όπως ανέφερε σωστά ο αείμνηστος Ανδρέας, αλλά στο Αρχείο των Πιθανοτήτων και Αλλαγών που δημιουργούνται.
Έτσι όσα ζούμε είναι οι εμπειρίες μας, και όσοι συναντούμε είναι οι δάσκαλοι μας.
Μόλις λάβουμε το μάθημα μας προχωράμε παρακάτω ή...προς τα πάνω.
Οι άνθρωποι που είναι τόσο τοξικοί φεύγουν απο την πραγματικότητα μας.
Και για εμένα το 2021 έφυγαν πολλοί τοξικοί άνθρωποι απο την ζωή μου.
Το ζήτημα είναι πως κάποτε αναζητούσα νέους ανθρώπους για να νιώσω καλά ή καλύτερα μέσα στο σκοτάδι της δήθεν φωτεινής ζωής.
Όταν φτάνεις σε ένα υψηλό επίπεδο κατανόησης και διανόησης τότε καταλαβαίνεις οτι οι ανάγκες σου αλλάζουν και δεν χρειάζεσαι τίποτα απο όλα αυτά, παρά μόνο την αγάπη προς εαυτόν, την Αυτάγαπη.
Ετσι λοιπόν προχωράς σε κάποιες αλλαγές στην πραγματικότητα σου οι οποίες συνοπτικά θα μπορούσα να πω οτι είναι εξής:

  • Δεν ενδιαφέρεσαι πια για Διαδικτυακή Δικτύωση όπως παλιά.
  • Παλιά ενδιαφέροντα παύουν να είναι ενδιαφέροντα.
  • Οι φιλίες μεταλλάσονται ή παύουν να έχουν το ίδιο νόημα.
  • Το να μιλάς λιγότερο είναι πιο σημαντικό απο το να μιλάς συνέχεια και με όλους.
  • Η απομόνωση είναι ευλογία.
  • Οι ανάγκες αλλάζουν επίσης
  • Η ηρεμία και γαλήνη του Νου είναι πιο σημαντική.
  • Γεγονότα αρνητικά για τον περισσότερο κόσμο ειναι αδιάφορα και ασήμαντα.
  • Δεν σε ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων.
  • Δεν ενδιαφέρεσαι να σώσεις όλο τον κόσμο παρά ελάχιστους.
  • Η Αλήθεια και η Γνώση είναι μεγάλες αξίες.
  • Οι μικρές αξίες της ζωής είναι πιο σημαντικές.
  • Δεν ψάχνεις για ακόλουθους ή και για συνοδοιπόρους πλέον
  • Το να πηγαίνεις με την ροή είναι σημαντικό, αλλά σημαντικότερο είναι να πηγαίνεις σύμφωνα με την δική σου ροή και πίστη.
  • Πνευματικά πιστεύω καταρρέουν μαζί άλλες πνευματικές αλήθειες που δεν ήταν και τόσο "αλήθειες"
  • Η Σύνδεση με το Θείο μετατρέπεται σε σύνδεση με την Άπειρο Δημιουργό
  • Προσκολλήσεις σε παλιότερες ιδέες, θρησκείες, θρησκευτικά ρεύματα, πνευματικά ρεύματα και ιδεολογίες  μοιάζουν ανούσια
  • Κανένας δεν έρχεται να σε σώσει παρά μόνο ο εαυτός σου όταν συνδέεται με την Πηγή
  • Όταν συνδέεσαι με την Πηγή όλα γίνονται αυτομάτως πιο εύκολα και κατανοήσιμα.
Τώρα ως αφορά τις διάφορες δραστηριότητες μου απο τις αρχές του 2021... απο που να ξεκινήσω.
Όσοι παρακολουθούν την δραστηριότητα μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έχουν γνωρίσει ήδη  με τι ασχολούμαι, αλλά για όλους τους νέους επισκέπτες απλά αναφέρω την δημιουργία του καναλιού μου στο 🔅 TIKTOK 🔅 το οποίο λειτουργεί κάπως ανόρθοδοξα θα έλεγα (τωρα θα μου πείτε μήπως και τα υπόλοιπα μέσα λειτουργούν καλύτερα?), η πρόσκληση και εγγραφή μου στο 🔅 INTERINFLUENCE🔆 στο οποίο μπορείτε να γίνετε και εσείς Influencers πατώντας πάνω στην ονομασία, και φυσικά η δημιουργία του E-Shop της Ακαδημίας μου με το λογότυπο της πάνω σε διάφορα προιόντα, αξεσουάρ κτλ τα οποία μπορείτε να δείτε και να παραγγείλετε πατώντας εδω 🔅 ACADEMY OF INNER LIGHT SPREADSHOP  🔅, αλλά και στο κανάλι μου στο 🔅 PINTEREST 🔅
Φυσικά μην παραλείψετε να τα προσθέσετε στα αγαπημένα σας pin όσοι διαθέτετε λογαριασμό στο Pinterest η να αποθηκεύσετε τον πίνακα και το E-Shop στα Bookmarks.




No comments:

Copyright by

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!

DREAM JOURNAL >>> CLICK ON THE IMAGE TO PURCHASE NOW!
A Journey along the Pathway to Light
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...